Facebook Reklamlarınızdan En Yüksek Dönüşümü Alın

webpoint1Yılbaşı yaklaşırken kampanya planlarınıza erken başlayarak yılı zirvede bitirin. Yılbaşı dönemlerinde Facebook’ta yılın diğer tüm zamanlarına kıyasla daha fazla gönderi, paylaşım ve yorum yapılıyor. Ayrıca çok daha fazla insan alışveriş yapmadan önce mobil cihazlarını kullanarak alışveriş fırsatları ve ilgi çekici hediyeler arıyor.1 Dolayısıyla yılbaşı dönemi, hedef kitlenize erişmek ve işletmenizi büyütmek için en iyi zamandır. Bu yoğun dönem öncesinde, sırasında ve sonrasında etkili kampanyalar düzenlemek için size vereceğimiz ipuçlarını izleyin.

1. Önceden planlayın Önemli tarihleri aklınızda tutun Facebook kampanyalarını tatil ve bayram günlerine göre özelleştirerek reklamlarınızı daha doğru zamanlarda yayınlayabilir ve etkileşimi artırabilirsiniz. Şunları unutmayın: Bir içerik takvimi oluşturun: İşletmeniz için en önemli tarihleri belirleyerek başlayın, ardından bu tarihlerde en önemli hedef kitlelerinize hangi mesajları göndereceğinizi ana hatlarıyla belirleyin. Örneğin, indirim dönemlerinde yapacağınız indirimi bir hafta önceden paylaşabilirsiniz. Reklam tarihlerinizi planlayın: Reklamlarınızı önceden oluşturup daha sonraki tarihlerde yayınlanacak şekilde planlayarak zaman kazanın

2. Bağlantı reklamlarını kullanın

webpoint2Tıklamaları müşterilere dönüştürün Bağlantı reklamları sayesinde insanları tek tıkla reklamınızdan sitenize çekin. İnternet sitenizin trafiğini artırın: Bağlantı reklamlarında insanları mobil cihazlarından veya masaüstü bilgisayarlarından sitenizdeki herhangi bir sayfaya götürebilecek büyük ve tıklanabilir görseller, metinler ve eylem çağrısı düğmeleri bulunur Hedeflerinizi belirleyin: Yılbaşı dönemi kampanyalarınızı oluştururken hedeflerinize odaklanın. Reklam oluşturma aracı, hedeflerinize ulaşmanıza ve internet sitesine tıklamaları veya dönüşümleri artırma gibi sonuçları elde etmenize yardımcı olur.

 

 

 

 

3. Kreatifinizi geliştirin Satışları artırmak için insanların çekici bulacağı promosyonlar oluşturun

webpoint2Yılbaşı döneminde işletmenizi en iyi şekilde sergileyen yılbaşı temalı sıcak gönderilerle öne çıkın. Daha fazla satış elde etmek için: Yüksek kaliteli görseller kullanın: Daha fazla insana erişmek için işletmenizin yılbaşı temalı parlak ve neşeli resimlerini kullanın Teşvikler sunun: İndirimler, ücretsiz kargo fırsatları, sınırlı süre için geçerli teklifler, yılbaşı hediyeleri gibi promosyonlar oluşturun Devamlılık sağlayın: İnsanların mesajınıza bağlı kalması için reklamlarınızdan siteye geçişi olabildiğince akıcı bir hale getirin Bir eylem çağrısı ekleyin: “Şimdi alışveriş yapın”, “hemen kaydolun” gibi insanlara ne yapmaları gerektiğini net bir şekilde söyleyen tek bir eylem çağrısında bulunun Görsel üzerindeki yazıları kısa tutun: Reklam görselinizin kabul edilmesi için %20’den fazla yazı içermemesine dikkat edin. Bu ızgara aracını deneyin.

 

 

 

https://www.facebook.com/business/a/online-sales/holiday-best-practices?campaign_id=579705038731764&placement=HLD_LWI_CT

 

Add a Comment

E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir